Så seg

Jag sov nästan två timmar i eftermiddags. Lite dåligt samvete att Tobias fick ta barnen själv, eftersom han har börjat jobba klockan 04 och 05 hela veckan, men å andra sidan var han borta hela förra veckan. Jag känner mig oerhört glad att den här förkylningen inte kom förra veckan.
Halsen gör grymt ont och nu ikväll har jag även ont i hela kroppen. 

Men vi har haft svärmor här på fika en sväng och jag slängde ihop en kladdkaka i micron. Smidigt värre. Jag kikade senare på en läkemedelstenta och känner verkligen att jag kommer fixa den delen utav kursen. Jag tyckte nästan det verkade för lätt och logiskt men det kan nog ändra sig. Imorgon hoppas jag att jag har ork för att öppna boken och börja räkna lite.

Nu är det dags för lyxfällan sen hoppas jag på att jag kan återgå till att sova.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Tack för dina tips :)

2010-10-15 @ 07:06:30
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0