Smärtor!

Idag när jag vaknade gjorde halsen rejält ont igen och hostan har blivit värre. Känns nästan som när jag hade bronkit i somras, men det hoppas jag att jag slipper nu. Dessutom har jag världens mensvärk och är just nu för lat för att gå till köket och ta en tablett. Mycket skönare att sitta i soffan under en filt. Jag har dock turen som bara har mensvärk första dagen och det är skönt!

GI har jag kickat igång. Blev en tur till ICA imorse på väg hem från förskolan för att köpa mjölk, fil och ägg samt pyttipanna som lunch till barnen. Jag har köttfärsbiffar i frysen jag ska plocka fram och wooka grönsaker till som lunch. I eftermiddag ska jag handla och då försöka hitta något hyffsat snabbt och lätt till middag eftersom jag ska iväg och klippa mig innan middagen.

Jag ser verkligen fram emot klipptiden i eftermiddag. Det är dags för en förändring och jag tänker lita på min frisör att hon kommer på något som blir bra.

Nu kör vi, 6 veckor utan kolhydrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0