Surprise surprise, det regnar!

Imorse gjorde barnen morgon redan vid 05, men de var snälla nog och lät mig ligga och dra mig i sängen tills strax efter 06. De lekte i sängen och på golvet. Riktigt skönt nu när de kan roa varandra ett tag.
När jag väl tog mig upp möttes jag av mörker och regn. Fast det känns lite skönt, vi kan gärna ha en rejäl innedag i eftermiddag. Jag ska baka lite bröd och så tror jag att vi ska baka bullar igen. Denna gång blir det nog vanliga kanelbullar.

Imorgon ska jag sätta igång med mina 6 veckor utan kolhydrater och jag känner mig taggad. Bullarna i frysen kommer inte sätta stopp för mig.
Så idag passar jag på att äta det som jag gillar och imorgon är det stopp. Jag ska försöka få Tobias att haka med lite lätt. ;) Min belöning efter de här 6 veckorna är att jag ska börja träna på gymmet. Tycker jag känns som en mycket bra belöning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0