Tisdag



Tänk att denna goa underbara lilla tjejen låg i min mage för ett år sedan och vi väntade och väntade. Jag var helt bombsäker på att hon skulle komma i början av november men hon dröjde sig kvar tills mitten av november. Snart är det dags för 1 års kalas för våran lilla älskling!

I natt har båda barnen sovit i våran säng. Eftersom jag så sällan vaknar när Tobias är hemma så har jag ingen aning om hur de hamnat där, men det är troligtvis Tobias som hämtat Meja och Alfons har kommit själv. Men det är mys att vakna med båda i sängen.
I morse var det svinkallt och Alfons fick inviga sina vinterkläder för säsongen. Meja har fortfarande ingen overall, men jag hoppas att mamma får tag i en i helgen och skickar till mig.

Idag lyser solen och när Tobias har kommit hem ska jag ägna mig åt skolan. Imorgon tar Tobias över rollen som föräldraledig och jag ska vara på skolan hela dagen. Det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0