Torsdag

Somnade som en stock igår kväll och vaknade inte fullt så pigg med Meja strax efter 06. Men vi har startat en bra dag ändå. Jag har precis druckit mitt morgonkaffe med Meja sover, hon känns lite febrig idag så vi får se hur dagen utvecklar sig. I eftermiddag kommer Malin hit, på tok för länge sedan vi träffades nu så det ska bli kul. Skönt att få träffa lite vänner mitt i allt plugg! För ikväll måste jag ta tag i böckerna igen, framförallt eftersom jag fick meddelande igår om hur mycket det är som kommer på duggan. Tur den egentligen inte är mer än ett självtest, men visst är det motiverande när man vet att man kan få ett extrapoäng till tentan.

Nu ska jag passa på att leta lite födelsedagspresenter till Meja medan hon sover.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Hmm... jag ser då ingen sol. Men så länge det inte snöar så är jag rätt så nöjd :)

2010-10-28 @ 11:07:43
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0