Update om brevet

Jo, jag har glömt att skriva uppdateringen om brevet till pappa. Det skickades i måndags och han fick det i tisdags. Hur jag nu vet det? Jo, hans nuvarande fru har nämligen telefonterroriserat mig sedan dess. Hon har ringt flera gånger på min mobil och lämnat meddelanden. Jag vill varken prata med henne eller höra vad hon har att säga, så Tobias lyssnade av meddelandet. Tydligen vill hon prata med mig ang brevet jag skickade till pappa. Jag vill inte prata med henne, och jag tycker det är patetiskt att hon börjar intressera sig för mig nu då hon inte har brytt sig ett uns tidigare.

Jag känner dock att en sten har lyfts sedan jag skickade brevet. Nu behöver jag inte träffa honom mer, jag behöver inte ha kontakt med honom överhuvudtaget och jag kan börja gå vidare. Många tror nog att det är lösa grunder som jag bryter med honom, men det är det verkligen inte. Det finns få personer som vet om hela historien bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0