Utmanad av Gin

Utmaningen kallas Alla goda ting är fyra. Man ska lista fyra st av följande:

4 Tv-program jag gillar:

- Desperate Housewives

- Greys Anatomy

- Cougar Town

- Rachel Ray


4 saker jag gjort idag
- Lämnat Alfons på förskolan

- Ätit frukost

- Skrapat rutorna på bilen (kaaalllttt!!!)

- Bråkat med symaskinen


4 saker som jag längtar efter

- Att få ordning hemma

- Vara barnledig

- Ta examen

- Börja jobba


4 saker på önskelistan

- Ett hus

- En kaffe maskin

- En ny mobil

- Gott om pengar på sparkontot


4 saker som jag avskyr

- Sena tåg

- Räkningar

- Oreda

- Telefonförsäljare


4 saker jag tycker om att göra

- Pyssla hemma

- Ta sovmorgon

- Träffa mina vänner

- Busa med barnen


4 saker jag ätit idag

- Smör

- Ost

- Bröd

- Energidryck (visserligen drack jag den, men det är ju inte ens lunch än så mer har jag inte fått i mig)


Jag utmanar alla som känner sig manade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0