Vägning

Idag skulle jag ha vägt mig eftersom vi köpte nya batterier igår, men visst fasiken köpte vi fel batterier!
Men så tänkte jag att jag skulle väga mig med de gamla batterierna, jo men tjena, då är de helt slut.
Så med andra ord blir det ingen vägning idag heller!

Igår skulle Marie, Tony och Rasmus kommit hit med tyvärr blev Rasmus sjuk. När vi fick reda på det så träffade Tobias Alfons dagis kompis Viktor och hans föräldrar på stan så det blev att vi bjöd hit dom istället och fick en jätte trevlig kväll.
Jag har skött mig ganska bra med maten, igår åt jag lite för mycket kladdkaka, men vad spelar det för roll?

Igår hittade jag dessutom nya chokladen Vinter i affären och den kunde jag absolut inte motstå att köpa. Men jag har inte rört den än, utan den ligger undangömd och jag ska hitta något bra mål när jag ska smaka på den. Det sägs att man inte ska ha mat eller godis-mål men det är nog fasiken lättast för mig.

Kom ni ihåg att ställa om klockan igår? Meja tog onekligen vara på det här och vaknade 04.30. Jag vägrade att gå upp och efter 45-60 min somnade hon om i 30 min. Vi kunde i alla fall vänta tills klockan vad över 06 innan vi steg upp ur sängen och då hade Alfons också vaknat. Tobias har en välbehövlig sovmorgon idag och jag tror att jag ska vila en stund med Meja under dagen.

Rörigt inlägg, men hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0