9 cm!

Den som säger att GI inte funkar, den kan ta och stoppa upp något någonstans. Jag har mätdag idag, 9 cm mindre i midjan!! På en vecka! Nu hade jag säkert lite svullen mage eftersom jag hade magkatarr precis innan jag började, men den var nog inte så mycket mer svullen. Det känns skönt i alla fall och jag är nöjd. Mäter även höfter, byst, vader, lår och armar, även där hade jag minskat men kommer inte ihåg exakt vad.
Jag vägde mig idag också och det var inte lika roligt, men nu ska jag försöka hålla mig ifrån vågen ett tag. Jag vet att jag blir besatt av den där jäkla vägningen.

Vi har nyss kommit hem. Efter dagis åkte vi upp till berget och gick morgonpromenad med Solo. 50 min. Riktigt jäkla skönt! Jag njuter mer av promenaden när jag inte får kramp i vaderna eller fötterna, vilket jag inte får när jag går på blandat underlag, inte bara asfalt. Så berget kommer garanterat att bli mitt nya promenadställe.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, gäller att passa på medan Meja fortfarande sover. Sedan är det dags att hämta Alfons igen. Tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0