Freeeedaaaag!

Äntligen fredag! Ännu närmare flytten. Bara två nätter kvar i den här lägenheten. :)

Idag har jag barnvakt på eftermiddagen, planen är att vara i nya lägenheten och måla. När vi drog tejpen till fondväggarna igår så släppte en del utav färgen. Det måste jag bättra på idag. Mejas fondvägg är inte helt färdig heller, även det ska jag göra idag. Förhoppningen är att jag hinner göra ränderna i vardagsrummet också. Sedan är det klart! Då ska vi röja av golven, dammsuga och torka av så allt är redo när vi kommer med möblerna.

Här hemma när det inte jättekvar mycket att göra. Packa ner småplock och leksaker. Ikväll ska vi vara här och då kan jag passa på att torka ur alla de sista skåpen. Imorgon ska jag till IKEA! :D

Hoppas du får en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0