Hur i helsike tänkte vi?

Vi har typ vildaste ungen i stan, och vi väljer att flytta in på andra våning i ett trähus. Serriöst?! Just idag känns den idén väldigt dum. Stackars människa som bor under oss. Det lär ju låta något rejält när Alfons springer och dunsar.

Har i alla fall varit i lägenheten och tejpat halva Alfons rum. Kunde inte tejpa i taket eftersom vi inte hade med någon stege. Men förhoppningsvis kommer jag dit senare och kan göra klart hans rum och köket så det kan målas imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny Alving

Nu har jag äntligen fått lite tid att läsa igenom hundratalet bloggar jag missat^^



Jag säger bara en sak: MATTOR! Det dämpar mycket ljud och dunsar... Om det inte vore för allergirisk och sånt så är nog heltäckningsmattor det bästa:P



Nej men jag tror det kommer gå bra.

Vi oroade oss mycket för det precis innan vi flyttade men som han under resonerade så föredrog han oljud på dagarna än en yngling som festade och förde liv på nätterna ;-)

2010-09-15 @ 11:47:30
URL: http://jennyalving.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0