Lycka!

Efter dagen igår behövdes det inte mycket idag för att göra mig riktigt glad, och det beskedet fick jag redan klockan 9! Jag ringde frustrerad till nya hyresvärden eftersom vi inte fick tag i dom förra veckan, och gissa vad! Idag hämtar vi nycklarna!! Hon tyckte absolut att vi skulle få tid på oss att måla om, och flytta in den 26:e var inga problem. Om bara två ynka veckor bor vi i den nya lägenheten! UNDERBART!

Nu ska det målas, åh vad jag ska måla! Och jag ska ta in världens bästa Malin som rådgivare till barnens rum! :D

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Hm... nu går det inte att kommetnera vissa inlägg igen. Knepigt.



Hoppas att du mår bättre och att det visar sig "bara" vara migrän och inget jätte allvarligt. Försök att vila så mycket som möjligt :)



Kul att ni fått nycklarna!

2010-09-13 @ 18:00:38
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0