Morgonpromenaden

Idag ökade jag upp tempot lite vid promenaden, till en början gick det bra men efter ett par hundra meter fick jag värk i benhinnorna igen. Detta höll i sig cirka 1,5 km och det gör något så djävulskt ont. Men jag bet ihop och tiden slutade på 10 min snabbare än förra gången. Jag vet inte riktigt vad som är fel, om jag är otränad eller om jag har fel skor.

Jag måste verkligen hålla igång med promenaderna och se om det blir bättre. Det är ju ett ypperligt tillfälle nu när vi har Solo som måste gå ett par kilometer per dag för att hålla sina leder mjuka. Sedan måste jag nog även komma igång med styrketräningen, men jag måste se hur ekonomin ser ut i höst först. Hatar att den ska styra och ställa så jäkla mycket över ens liv!

Nu ä det snart dags att hämta Alfons. Duschen får nog bli efter lunch idag eftersom Meja är vaken.

Kommentarer
Postat av: Gin

fel skor på fel underlag kanske?

2010-09-10 @ 13:51:49
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0