Prövningen

Den stora prövningen än så länge har kommit. Fredag, lördag och söndag är de största prövningarna för mig. Alfons äter lördagsgodis, eller ja, han köper det iaf. Sen äter han inte så mycket och då är det lätt att en annan går i påsen. Sen är jag sån att jag gärna lyxar till det lite extra med maten på helgerna. Jag vill äta lite extra gott och känner att jag har mer tid att laga mat. Ofta potatis i någon form eller snabbmat. Men, det gäller att planera maten. Sen tycker jag att man måste få ha lite lyx på helgen, men för mig kommer det handla om att äta grönsaker med dipp på kvällen, en extra ruta mörk choklad eller lite mer nötter.

Har man gett sig fasiken på det så ska det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0