Träning

Har varit och tränat på morgonen, det är skönt men idag var det jobbigare än i måndags. Kan bero på att jag pressade mig lite mer samt träningsvärken som var olidlig i framförallt på insidan av låren. Men nu är det gjort och jag har nyss ätit frukost. Känns som en riktigt skön rutin att träna på morgonen, framförallt för mig som brukar ha lite svårt att komma iväg.

Igår hade vi en heldag i Jönköping. Först med föreläsning på förmiddagen och sedan jobb med grupparbetet på eftermiddagen. Imorgon blir dagen densamma och idag ska dagen gå ut på att leta information till grupparbetet, läsa i kurslitteraturen och hämta böcker till mitt individuella arbete.

Halva veckan har snart gått, vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Vad duktig du är! Önskar jag kunde få tummen ur och komma iväg och träna eller i alla fall promenera ordentligt :)

2011-02-02 @ 10:29:14
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0