Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek.

Min riktiga första kärlek var när jag var runt 13-14 år, jag träffade då en kille på nätet. Niklas som bodde Södertälje. Han var något år äldre än mig tror jag och vi pratade i telefon och skickade brev till varandra varje dag. Vi träffades första gången i Karlstad när jag var där och hälsade på min moster med familj, vad han gjorde där har jag inte en aning om. Vi blev i alla fall helt galet kära och träffades en gång i Stockholm och en gång var han nere och hälsade på mig.
Jag kommer dock inte ihåg om vi överhuvudtaget ansåg oss vara ett par, eller om vi bara flirtade. Men efter ett år så rann det ut i sanden, och han skaffade en flickvän i Södertälje istället.

Det var nog ingen vidare kärlek, men så är det väl att vara tonåring?
Den första personen jag älskade var dock mitt första "riktiga" förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0