Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar. Min mamma är 51 år gammal och bor med sin sambo Lars-Göran på Tjörn. Där bor de på landet, med hästar, hundar och katter. Mamma jobbar som sjuksköterska på en hjärtmedicinavdelning på Kungälvs sjukhus.
Hon är född i Ljusdal i Hälsingland men uppväxt i Lidköping. Hon fick mig när hon var 24 år gammal och jag är hennes enda barn.

Min pappa, han vet jag inte så mycket om egentligen. Han är 11 år äldre än mamma, har fyra andra barn med olika mammor varav den senaste fick han förra året. Jag ser honom inte som en pappa, han har aldrig funnits där för mig och inte varit intresserad av varesig mig som person eller min uppväxt. I oktober tog jag beslutet att bryta med pappa och det är inget jag ångrar.

Min mamma har nästan ensam tagit hand om mig hela livet och jag är så tacksam för henne. Hon är världens bästa mamma och mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0