Dagen ägnas åt vetenskaplig grundkurs

Jag har suttit i tre timmar och läst och idag fungerar det riktigt bra. Även om jag sitter i soffan med barnen runtomkring mig så funkar det riktigt bra. Det känns skönt. Det är fortfarande en hel del att läsa, men jag kommer ju närmare hela tiden. Förhoppningen är att jag ska få klart det vetenskapliga under helgen och sedan gå på hårt med statistiken som jag fortfarande inte ägnat en enda minut åt.

Dock har jag sovit konstigt i natt så jag har väldigt ont i vänster sida av nacken och vänster axel. Har jag tur får jag massage av Tobias ikväll så blir det bättre.

Imorgon ska Tobias åka en rutt med lastbil och är borta hela dagen. Det händer spännande saker för honom nu och jag blir så stolt! 
Jag och barnen ska passa på att åka till Lidköping för att hälsa på mormor imorgon.

Nu ska jag fortsätta läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0