Dagen innan Dagen

Igår tog mina älskade ungar sovmorgon till 07.45, det blev väldigt stressat innan vi kom iväg, men hjälp vad skönt det var att få sova. Jag som dessutom numera sitter uppe en bra bit in på natten för att plugga blev riktigt glad. Idag hade jag önskat en lika lång sovmorgon, eller ja, det hade räckt att gå upp vid 07. Men icke, idag slog de upp sina blå vid 05.

Hade tänkt att läsa lite under morgonen, men så fastnade jag här.

I alla fall, varje ledig minut måste idag ägnas åt att repetera och repetera. Men ja, det känns inte omöjlgt. Och jag känner mig ganska så lugn nu.

Nu ska vi snart göra oss i ordning för förskola, idag får vi äntligen åka våran bil. Den har varit på lagning i två dagar och ja, det blev en dyr historia. Men samtidigt så måste bilen vara hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0