Det känns konstigt

Helt tomt här hemma. Barnen är på förskolan och det känns skitkonstigt! När vänjer man sig? Jag hoppas det går fort, för som det är nu käns det bara mysko. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, eller vad jag inte ska ta mig för. Det är skönt att de inte går långa dagar i alla fall, klockan 14 ska dom hämtas!

Jag har förberett inför kursstarten imorgon och sen ska jag iväg och handla samt köpa tågkort. Helt galet, jag ska åka ner ungefär 8 gånger på 4 veckor, alltså 2 gånger i veckan vad jag vet nu. Ett 30-dagars tågkort kostar 1100kr. Galet dyrt tänkte jag och kände att eftersom jag åker så sällan så måste jag ju tjäna på att köpa lösa biljetter. Bullshit! 8 biljetter till Jönköping kostar mig över 1800kr! Där kan man snacka om galet dyrt!!!

En annan galen sak, om 10 veckor är jag ute på praktik nu. Vart tar tiden vägen?! Hoppas hoppas hoppas jag hamnar i Jönköping och att jag och Lina kan bo ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0