En grå dag

Om en vecka börjar Mejsan på förskolan. Spännande!

Idag ska jag försöka städa färdigt det som inte blev klart häromdagen. Mest dammsugning och lite småplock kvar. Sen i eftermiddag måste jag öppna böckerna till Vetenskaplig grundkurs om jag ska ha en suck i den tentan. Jag känner mig dock högst omotiverad! Men, för varje tråkig kurs som avklaras så kommer vi närmare examen om två år.

Igår eftermiddag åkte jag och Malin till Skövde en sväng. Fick tag i det jag behövde mest, märkpenna ifrån POP och en rånarluva till Alfons. Han använder den dock redan, och meningen är ju att han ska ha den utomhus för att slippa frysa om hals och kinder. Jag köpte även 3 Name It bodys till Meja, kalsonger till Alfons och en t-shirt till Meja.
Nu klarar sig ungarna ett tag.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0