En paus

Alltså, det känns som om allt tar evigheters evigheter men det är väl så när man skriver och skriver. Alla dessa anteckningar man samlar på sig innan en tenta, det är ju galet!
Jag börjar känna att den vetenskapliga delen kommer jag nog klara, men statistiken är osäker. Allt är fortfarande väldigt oklart och jag kommer behöva många timmar till med den.

Just nu håller jag på med instuderingsfrågorna inom det vetenskapliga och efter det blir det full fokus med statistiken. Jag vill verkligen INTE gör om de här två tentorna.

Tur facebook finns förresten, så man kan ta en paus ibland. :)

Kommentarer
Postat av: J U L I E

SV: haha it's a deal :D

2011-01-19 @ 14:21:25
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0