Förkylda barn

Meja är förkyld, fast det är inte så illa att hon är tvungen att vara hemma, men jag har barnen hemma ändå idag i hopp om att de ska samla ihop lite sömn och energi. De har båda varit rejält trötta hela vecka, så de behöver verkligen vila. Meja har dessutom hostat mycket i natt och därmed sovit sämre. Jag hoppas vi har pigga och glada barn som är redo för förskolan på måndag igen.

Igår tog jag det lugnt hela dagen. Var bara ute en kort sväng på eftermiddagen med barnen. Jag märker dock hur lätt jag blir uttråkad när jag inte gör något på en dag. Så idag hoppas jag på en mer produktiv dag. Båten i huvudet är på stilla vatten idag i alla fall.

Vi såg ett väldigt intressant program igår kväll, Svensk Maffia på tv4. Missade du programmet så kolla reprisen eller om det går på tv4play. Onekligen sevärt!

Kommentarer
Postat av: Jenny / Virvelvindan

Hoppas era godingar piggar på sig under helgen! Kram

2011-01-28 @ 19:38:53
URL: http://virvelvindan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0