Första måndagen 2011.

Igår åkte julen ut med basta. Kändes skönt att igår kväll kunna se tv:n utan en stor julgran framför. Städningen blev inte helt klar, men det sista håller jag på och pysslar med nu medan barnen leker på Alfons rum. Jag dammsög upp alla jäkla granbarr i vardagsrummet, (blev en hel del då Tobias var tvungen att såga isär granen för att få ut den på balkongen) och när jag nästan är klar så visar dammsugaren att påsen är full. Konstigt tänker jag, då vi nyss bytte påse. Öppnar då dammsugaren och inser att påsen suttit fel och vi har granbarr i HELA dammsugaren. Då lät jag den stå och satte mig här istället.

Igår kväll fick jag lite panik över att det bara är tre veckor kvar tills tentan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0