Godmorgon fredag!

Veckan har gått i en rasande fart och nu är det fredag. I natt har jag sovit gott och huvudvärken är än så länge borta. Däremot var jag riktigt trött när Meja vaknade 05.30, men vid 06 skickade jag upp busbarnen för att se på barnprogram medan jag låg kvar i sängen i nästan en timme till. Meja var inne och kollade till mig var 5:e minut, men jag fick sova och vila lite till i alla fall. Det gjorde nog underverk för mig.

Misstänker att det är stressutlöst trötthet och huvudvärk. Fast dessvärre blir det en ond cirkel när jag blir orkeslös och får huvudvärk, då blir jag ju ännu mer stressad för att jag inte orkar läsa. Men idag hoppas jag att jag har tillräckligt med energi efter inskolningen för att läsa ett par timmar när Meja sover.

Igår var hon med ute på förskolan. Hon hade jätteroligt, gick omkring och pratade med barnen, lekte med snön och åkte pulka. Alfons var jätteförvånad över att jag var där och kunde inte riktigt förstå varför. Han ropade på mig flera gånger, och ville hellre leka med mig. Men det är ju bra att han har nytta utav att jag är där också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0