I want to sleep!

God morgon. Fast den är inte god. Det är en "merdödänlevande" morgon.
Meja vaknade 23.15 igår kväll och somnade inte om förrän klockan var 02. Och jag kan aldrig somna med hon ligger och vrider och vänder på sig i evigheter, så ni kan ju tänka er hur pigg jag var när Alfons vaknade 06.30. Jag kunde skicka upp honom till barnprogrammen och så fick jag sova en timme till bredvid Meja.
Men trött ja, det är nog bara förnamnet.

Om två timmar får vi lekbesök, och jag ska innan dess slänga ihop en sockerkaka. Något mer avancerat orkar jag mig inte på. Sedan hoppas jag att jag är lite piggare efter en dusch för just nu är det till och med jobbigt att skriva på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0