It´s a new year!

God fortsättning på er!

Hoppas ni har vaknat utan världens baksmälla idag och känner er laddade inför ett nytt år?

Här har vi varit pigga och glada sedan imorse, kan bero på att vi inte drack mer än ett glas skumpa innan vi la oss efter tolvslaget. Det var ett fasanfullt skjutande av raketer igår kväll och i natt, jag har inte firat hemma på 4 år, så jag har inte varit medveten om hur illa det är. Meja vaknade av raketerna vid 21 och det var först vid 23 som vi fick henne att somna om. Då kunde vi äta en mycket sen middag.

På förmiddagen har vi röjt lite lätt, varit och handlat och sett på film med Alfons. Ska laga middag om en liten stund, vid 16 ska jag och barnen iväg till Tobias mormor och morfar för att träffa släkten och fika.
Tobias jobbar kväll även idag och även om det är tråkigt så får man se fördelen med att det är nyårsdagen och att han därmed tjänar mer. Imorgon är han ledig och den dagen ska vigas åt vårat hem. Vi har bokat tvättid i tvättstugan och ska tvätta allt samt städa bort julen. Jag tröttnar så oerhört fort på tomtar och tjaffs, så det är skönt att få bort det.

Ha en fin nyårsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0