Lämnas själv

Idag på inskolningen gick det lika bra som de andra dagarna. Barnen har varit ute och lekt och efter fruktmellanmålet lekte de inne. Alfons har lite svårt för att jag är där, han vill gärna ha min kontakt och besväras lite utav min närhet, men det är ju snart över.

En stund innan vi skulle åka hem tyckte fröknarna att jag kunde testa att lämna Meja. Så jag gick därifrån i 10 minuter, hon var väldigt fundersam i början och har tittat lite efter mig, men sedan hade det gått bra.
När jag kom tillbaka åkte vi hem och Meja somnade gott.

Jag har äntligen fått min kaffeleverans så nu har jag fått kaffe och ska plocka fram böckerna och se till att utnyttja tiden när Meja sover. Väntar även på att nån service kille ska komma och fixa våran tvättmaskin som inte fungerat på hela veckan. Nu man har upptäckt hur beroende man blivit utav diskmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0