Måndag!

Helgen har gått för fort som vanligt, men det har varit en bra och ganska produktiv helg. Tavlan är klar och hänger uppe, blev lika fint som jag föreställt mig.

Nu på morgonen har jag varit och tränat, riktigt skönt att ha det avklarat på morgonen. Resten utav dagen ska ägnas åt organisationsteorier så jag är förberedd inför morgondagens föreläsning. Oehört skönt att kunna plugga på dagtid istället för sent på kvällar.

Förresten, jag har startat en lösenordsskyddad blogg där jag kommer skriva gamla minnen och väldigt mycket tankar som jag känner att jag inte kan skriva här. Jag vet inte än om jag kommer dela med mig utav lösenordet och adressen, men om ni är intresserade kan ni väl skriva här eller på FB till mig?

Kommentarer
Postat av: Jenny / Virvelvindan

Jag vill gärna om jag får

2011-01-31 @ 10:31:56
URL: http://virvelvindan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0