När slutar båten i huvudet gunga?

Just nu skulle jag egentligen suttit på tåget till Jönköping för en föreläsning, men eftersom jag har känt mig typ full och sjösjuk sedan igår eftermiddag så bestämde jag mig för att stanna hemma. Jag vet inte om det är trötthet i kombination med för lite mat och vätska i kombination med stress som utlöst det eller om jag har fått ett virus som satt sig på balansen. Jobbigt är det i alla fall. Tur det bara är en föreläsning jag missar, jag kan ändå läsa mig in på det här hemma.
Nu ska jag dock lägga mig i soffan och vila en stund.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

SN ska finnas i Falköping, håll utkik på stan. Gratis tidning :-)

2011-01-27 @ 13:07:09
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0