Opponering

Idag har vi varit på seminarie hela eftermiddagen. Vi fick opponering på våran rapport och opponerade på en annan rapport. Den opponeringen vi gjorde var inte svår, det var lite jobbigt eftersom deras rapport innehöll många fel så vi blev väldigt kritiska. Men det löste sig, och vi gjorde ett bra jobb. Vi fick lite kritik, men det är snabbt åtgärdat. Att få kritk är något man får räkna med, man får se det som att lära sig.

Dessvärre satt min migrän kvar sedan igår, så det var jobbigt att koncentrera sig och orka lyssna. När jag kom hem nu ikväll tog jag mina migräntabletter och la mig i soffan, så nu känns det bättre. Är tung i huvudet och trött.

Imorgon är sista inskolningsdagen och dagisdagen för veckan och det ska bli skönt med helg även om det innebär tentaplugg för min del. Förhoppningsvis kommer jag ha mer energi för att orka läsa.

Kommentarer
Postat av: Jenny / Virvelvindan

Hoppas verkligen migränen försvinner helt och hållet för dig snart vännen!



Jag är väldigt imponerad över hur duktigt du kämpar på med skolan för övrigt. Jag klarade ju inte ens två kurser på lärcenter.. herregud

2011-01-14 @ 19:23:36
URL: http://virvelvindan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0