Söndagsmorgon

Här har vi varit uppe i två timmar, i alla fall jag och Meja. Alfons joinade oss en halvtimme senare och Tobias ligger fortfarande och sover. Hans tur att ha sovmorgon idag, och det känns okej för mig trots att jag somnade väldigt sent. Är nog oftast då som jag är som piggast.

Igår hade vi en bra dag. När jag vaknade vid 10-tiden satte vi direkt igång med städningen. Efter 2,5 timme var vi klara och hade duschat samt fått på barnen kläder. Då åkte vi till Skövde, där jag lämnade tillbaka ett par byxor som jag köpte tidigare i veckan. Tobias köpte ett par byxor och vi handlade lite mat till kvällen. Efteråt åkte vi hem till Tobias pappa och hans fru och fikade innan vi åkte hem. Väl hemma började jag laga mat efter ett recept som jag fick snabbt på telefon av mamma. Malin och Fredrik var middagsgäster och maten blev riktigt lyckad. Garanterat ett recept jag kommer göra igen. Vi hade sedan en lugn kväll i soffan tillsammans med våra gäster.

Idag är mina planer att göra klart min tavla och förbereda en matlista inför veckan. Vi kommer med andra ord ha en lugn och skön dag.
Nu är de första planerna att göra frukost!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-30 @ 20:30:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0