Tiden går fort

I övermorgon är det dags. Meja börjar skolas in på förskolan. Det känns fortfarande avlägset, men samtidigt spännande. Tiden har gått fort, och det hade varit skönt att stoppa tiden ett tag och fortfarande hinna njuta av min lilla bebis.
Inskolningen oroar mig lite, hon är inte lika självständig som Alfons var och hon har svårare att ty sig till andra vuxna än vad han hade. Men jag vet med mig att så länge jag litar på pedagogerna och inte är för påstridig på Meja så kommer det gå bra.

Tobias har precis gått och lagt sig. Jag sitter framför en film och fyller i min almenacka och försöker organisera de två kommande veckornas skolarbete. Är mycket som ska göras, men jag får nog ordning på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0