Tiden springer

Idag har tiden verkligen inte varit min vän. Den har rusat förbi! Men, jag har än så länge fått fem-sex timmar effektiv pluggtid och det är ju absolut bättre än inget. Men det är nog ingen som kan ana vilken tid det tar att föra alla anteckningar och läsa allt som ska läsas. Oerhört mycket tid.

Jag känner mig inte jättestressad, när jag tänker på statistiken får jag lite panik, men det ordnar sig nog det också.

Alfons har jag knappt hunnit träffa idag. Vi fikade ihop förut, sen somnade stackaren 17.30 efter ett bad. Men det blir bättre efter tentan på fredag och det är skönt att veta att han har det bra på förskolan och tycker det är roligt.
Tobias är utanför och byter bil. Våran ska äntligen lagas imorgon, lär bli svindyrt men det är ju nödvändigt att ha fungerande bromsar.

Jag ska återgå till läsandet en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0